lördag 12 mars 2011

Lite träning

Oj, veckan blev inte riktigt som planerat med avseende på inläggen här på bloggen. Min tanke från början var att skriva lite varje, eller nästan varje, dag. Men nu är jag tillbaka!

Har precis avslutat ett träningspass på motionscykeln. Det blev ca 30 min + 5 minuter på löpbandet.

Ett mål är att jag skall springa Midnattsloppet i sommar. Som det är nu känns det väldigt avlägset...... Efter en kort stund på löpbandet med relativt lugnt tempo når pulsen över 150. Men på vägen till loppet skall många kg och många träningstimmar avverkas så det ska nog gå bra. Målet i år är att jag skall ta mig runt.

Det är kul att det faktiskt är några som är inne på sidan (dock vet jag ju inte om ni läser eller inte :-)).

Trevlig lördagskväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar